Tuesday 13 May 2014

I'm strong enough to face this world

kadang-kadang kita fikir kita lemah sebabkan orang sekeliling yang sentiasa jatuh kan kita tapi itu TIDAK untuk AKU.Biarkan mereka berkata buruk padaku kerana mereka sendiri yang rugi dan menyesal tak sudah.Yee walaupun air mata aku jatuh dengan mudah tapi kali ini aku akan cuba bertahan seperti sahabat aku ! kenapa aku tidak? Nabi Muhammad S.A.W pun orang yg kuat kenapa aku tidak? Allah suruh kita kuat dan bersabar kalau hendakkan kebaikan.Mungkin kita dapat hikmah tu lambat tak apa selagi sikap sabar itu ada dalam diri dan itulah keimanan yang perlu kita ada dan bukan saya sahaja tapi awak jugak yang sedang baca ni.

Baik orang kita kenal Jahat orang kita juga akan kenal.Kadang-kadang yang jahat itu yang akan jadi kawan kita walaupun pada mulanya kita takot dan anggap mereka yang memusnahkan harapan kita.TIDAK mereka bukan orang macam tu mungkin mereka ada sedikit ketakutan dalam diri mereka yang membuatkan mereka jadi berani untuk bertindak sesuka hati terhadap diri kita.Jadi awak saya perlu banyak bersabar dan berdoa pada ALLAH S.W.T untuk bukaan hati mereka untuk berubah dan berbaik dengan kita.INN SHAA ALLAH ^_^ jangan risau..yang baik tuu dtg dripda Allah dan yang jahat tuu datang dripda kita sendiri oleh sebab itu carilah kebaikan dan ingatlah syaitan sentiasa cuba jatuhkan kita dengan tipu helah mereka yang kejam tuu..jadi you & i can face this world together! Allah with you dude >< how come you're so scared? nahh about love? majority people always talking about love -__- erghh well love 100% not about boy ok? we can love many things......i meant that people use to say love about a person that i called it "boy" & "girl"  aishh sudah-sudah laa banyak benda boleh cari..mak ayah kawan2 opah atok an ada haa hmm suami isteri tuu biler masa sudah tiba  yee

ok bye  *if typo maaf 

No comments:

Post a Comment