Sunday, 11 January 2015

Not too late for me to post for this new year of 2015

Assalammualaikum and Hello fellow friends hehe..well,i know is late for posting this blog since i don't played this  website haha because of busy or maybe i love more on tweeting.Okay then,let us start it with this


my wish are forgving people,make them happy or give them spirit,always smile,try to be a good daughter and a good girl (gosh kind of weird wishing this part haha) and a lot exactly...hmmm since i had been so foolish treating myself worried about people who doesn't mean to me at all -_- damn.......So i gonna start my attitude with don't care..if you treat me nice i gonna treat you more that you can't even imagine(seriously) but if you treat me bad well people use to say that "we also need to treat them bad" nope suggest is still treat them nice but don't be so nice..just forgive them act neutral...but if they are over yes ACT LIKE A HELL...hahaha hell :3 lol if people screw me up i still they for you if you need me....well if you treat me nice even you had been screw me up maybe and i will treat you the same way as i know that you or me or PEOPLE are not perfect in this world.Well,kind of nice haha but have to imagine that if you are a person that always loving people but when your environment influenced you to turn you on hating people but then you realise what you did was wrong automatically you wanna changed to be a loving person always give you a chance to change from bad to that's why i suggest that you have to forgive them and treat them nice...they are weak so do you...cheer up! you have family,friends and mostly Allah and Rasulullah hehe :P

Saturday, 8 November 2014


booo for myself as im so fools being treat nice until im hurt but at least is not your fault cus i just make u as a friend not more than just so easy to fall in love and yes im easy to care of you..but off im going to be who am i and Alhamdulillah im back hehe

WHAT I AM BACK? well is about who am i that i keep myself smile and don't care about the others too much as i still don't understand " i give a good care until it mean to me"  and it's u and i said "Forgive you" HAHA confirm xfhm niiiiiiiiiiii

well im just trying to say that im happy but at the same time sad ( ada laa) but not about a LOVE

well im sad about why people treat me like a jerk............why? u don't see me? yes i true bro...haha but is okay cus i know we have different personality so my personality quite different i guess

im such a childish and will act like a fussy but not too fussy i guess haha! and im a type of a person would say hello to everyone either i know or i don't know that person but not everyone just which i guess if they look interesting i would say it hehe.......... 

Im just wanna say sorry for my mistake and it's okay for you to screw me but i just and always try muself to forgive okay..we're humans so there's must be something bad happen as we need to know who can fight with this happening........... and is okay if people wanna keep away themself from okay.but if u need me just come and i always ready to help hehe :P

Saturday, 17 May 2014

i never be perfect i never be cold i neve ber nothing unless im with you

someone need a love to move on but which one ? do you feel empty all of sudden even you say that you want to be alone but the truth is you need someone to be by your side that hear your story seeing your sadness give you an advise when you are trying to move on.Now i feel it.I feel such an empty when no one sees me.I know some of them asked me "are you okay" 'do you have a problem" hmm i wish i could tell them but i couldn;t cus it's really pain! hmm need a hug but no where can i get it? mom & dad ? hmm i'm not brave enough to tell them my sadness. I wish my grandma still alive cus i will tell her everything that i had been through all this time but what can i say? she already left me.If  you still here my life would be complete even i need a man one day but it never be the same...

Have you ever lost someone that you love? how do you feel? now i feel the pains! People around me i could said they're just fine.....but some of them tell me to do something that it's quite hard for me to do but i try my best to do it...but i never be perfect i never be cold i never be nothing unless im with you.......cus you make me prefect but what can i do? you make me perfect........ but you're gone.........Alone alone alone! im so aloneeeeeeeeeee why people left me just like that? am i doing something wrong? yet don't ever use a nice word to me cus im so easy to touch but now im not never be like that..i gonna rude cus i don't want to be hurt's really pain! everyday i try to make my day cold....when im alone here come the sadness...

talking to the moon...i look at the sky & i pray i wish i can get back the happiness that i hold it all this time.......where did u go dear happy? i need you back!